Joepie! We mogen terug buiten spelen. 

Ook al moeten we rekening houden met 1.001 regels. Om het overzichtelijk te houden, verzamelen we hier alle praktische informatie over de trainingen vanaf 18 mei tot en met 30 juni.


1. Het trainingschema

De KBHB legt specifieke regels op qua aantal personen die op het veld mogen tijdens de trainingen. Ook moeten de hockeyers altijd 5 meter afstand bewaren op het veld. Daarom is er maar 1 training per week per team.

Check wie er wanneer traint.  

2. Trainingen voor de jeugd tot en met U12

Waar verzamelt het team van mijn kind?

Tot en met U12 moet elk team verzamelen op een specifieke plek op de parking. Die verzamelplaatsen zijn aangeduid met een letter. In het schema hieronder zie je waar het team van jouw kind(eren) moet verzamelen en om hoe laat je ze dropt en oppikt.

 

planning kiss-and-ride

Wie is assistentieouder voor het team van mijn kind?

Dit zijn de gegevens van de assistentieouders voor de teams tot en met U12.

3. De toegang tot de club en de routing

Deze regels gelden voor iedereen die naar de club komt.

PARKING: als je met de auto naar de club komt om te tennissen of te hockeyen, parkeer je hier je auto.
KISS&RIDE: op deze plek kan je je kind(eren) afzetten of oppikken voor hun hockeytraining.
: parkeer hier je fiets als je met de fiets komt.
A, B, C, D, E: vakken waar de jeugd tot en met U12 verzamelt voor de hockeytraining en waar ze terug opgepikt moeten worden.
GROENE pijlen: de looprichting om naar de club of het onderste hockeyveld en de tennisvelden te gaan.
RODE pijlen: de looprichting om naar de parking te gaan of om het bovenste veld te verlaten. 

Loop langs de tennisballon naar het onderste hockeyveld en de tennisvelden. Keer links van de club terug naar de parking/bovenste hockeyveld.

GROENE pijlen: de looprichting om naar de club of het onderste hockeyveld en de tennisvelden te gaan
RODE pijlen: de looprichting om naar de parking te gaan of om het bovenste veld te verlaten. 

De club is niet bereikbaar via de vijver (oude parking), ook niet te voet of met de fiets.
 
Niet vergeten:

  • Het clubhuis is gesloten.
  • De kleedkamers zijn gesloten. 
  • De toiletten zijn open, maar alleen via de voordeur aan de kant van de tennisvelden.   
  • AED beschikbaar. 

4. Regels voor, tijdens en na de training

  • Heb je een loopneus, neusverkoudheid, keelpijn, lichte hoest of koorts of moet je niezen? Blijf dan thuis!
  • Thuis voor je vertrekt: trek je trainingsoutfit aan want op de club mag je je niet omkleden. Ontsmet je handen en zorg ervoor dat je papieren zakdoeken en je eigen mondmasker meebrengt. 
  • Gebruik alleen je eigen materiaal mee. Ben je je stick, bit of beenbeschermers? Jammer, maar dan moet je naar huis.
  • Laat je sportzak thuis als dat mogelijk is. 
  • Komt ten vroegste 10 minuten voor de training begint en wacht buiten het veld. Je kan niet in de dug-outs wachten want die zijn niet toegankelijk.
  • Ook keepers mogen enkel hun eigen materiaal gebruiken. Teams die geen vaste keeper hebben, trainen zonder keeper.
  • Geef geen handen, kussen of knuffels. Houd 1,5 meter afstand, hoe moeilijk het soms ook is.
  • Ontsmet je handen met alcoholgel aan de ingang van het veld en ga 1 voor 1 het veld op.
  • Raak enkel je eigen materiaal aan. Heb je per ongeluk een andere speler of diens materiaal met de hand aangeraakt? Ontsmet dan meteen je handen met alcoholgel. 
  • Raak geen trainingsmateriaal aan met je handen, alleen de trainer mag dat.
  • Houd 5 meter afstand op het veld tijdens de training.
  • Moet je je neus snuiten? Gebruik je eigen papieren zakdoek en gooi hem meteen in de vuilbak. Het is verboden om zonder zakdoek te snuiten of op het veld te spuwen.
  • Training gedaan? Ontsmet je handen, verlaat 1 voor 1 het veld en bewaar daarbij 1,5 meter afstand. Ga meteen naar huis of naar de kiss-and-ridezone.